Verzend en retourbeleid

Inhoudsopgave

Verzenden en retourneren


Huidkliniek Steijaert werkt voor de logistieke afhandeling van uw bestelling samen met PostNL. De verzendkosten bedragen € 4,95 inclusief BTW en vervallen bij bestellingen groter dan € 50,-. De bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Ons streven is om bestellingen op werkdagen geplaatst voor 15.00u nog dezelfde dag te verzenden. Je kunt de bestelling afrekenen via de volgende betaalmethoden: iDeal en Paypal. Er worden geen betaalkosten berekend. Ben je toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst van het pakketje terugsturen zonder opgaaf van reden. Onderstaand vind je onze garantieregels en een stappenplan waarin staat hoe je artikelen kunt retourneren.
– Je hebt recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangt te retourneren. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou of PostNL (indien aangetekend).
– Wanneer je ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd aan Huidkliniek Steijaert worden geretourneerd.
– Om gebruik te maken van het retourproces, stuur je een email naar: [email protected] met daarin de producten die je retour wilt sturen en je factuurnummer.
– Geef ons je IBAN banknummer door zodat wij het geld kunnen terug storten op je bankrekening als je, ja geld retour wilt.
– Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
– Wij begrijpen dat je het product goed wilt bekijken en beoordelen maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen. Zo komt de sealing van het product los en nemen wij het niet meer terug.

- Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn. De kosten voor het retour zenden om iets te ruilen zijn eveneens voor eigen rekening.

Veelgestelde vragen:

Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product. 

Hou er ook rekening mee dat dat de producten die op deze site staan allemaal cosmedische producten zijn. In veel gevallen is een allergische reactie niet aan de orde. Wanneer de conditie van de huid niet op pijl is, kan de huid reageren op de actieve ingredienten in de producten. Jouw huid is (nog) niet gewend dat er actieve werkstoffen naar binnen treden en jouw huid aan het werk zetten. Je kan het vergelijken wanneer je begint met sporten. In het begin krijg je spierpijn. Zo is het ook met je huid, wanneer je begint aan cosmedische producten, kun je een reactie krijgen. 
Mocht je hier meer over willen weten neem dan contact op met de huidkliniek via +31(0)503090805.

Wij doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit.
– Mocht je pakketje beschadigd zijn als de bezorger het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en laat de bezorger het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket.
– Stuur een mail naar [email protected] zodat wij weten dat het pakket retour komt en beschadigd is. 

- Stuur nooit een product retour zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets namelijk heel gemakkelijk op te lossen.
– Als uit onderzoek blijkt dat het product niet opzettelijk is beschadigd, dan krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening.
– Wij vergoeden de kosten van het retour zenden volgens de normale PostNl tarieven en de wijze waarop je het product retour gestuurd hebt (normaal of aangetekend).
– Mocht je product niet meer werken (denk aan pompjes etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product. Wanneer jij het product zelf hebt opengemaakt of hebt proberen te maken nemen wij het niet meer terug. 

- Producten in pompjes, glas of microneedling rollers zijn gevoelige producten. Voor vallen en stoten zijn wij niet verantwoordelijk en kunnen wij helaas niets voor je betekenen. Wees dus zuinig op je producten en leg ze goed en veilig weg na gebruik.
Heb je ondanks alles toch een klacht? 
We vinden het vervelend als niet alles naar wens is verlopen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via De Geschillencomissie. Hiervoor kun je je klacht digitaal aanmelden via www.degeschillencomissie.nl.

Producten van ZO-medical

JC Imp B.V. werkt voor de logistieke afhandeling van uw bestelling samen met DHL. De verzendkosten bedragen € 4,95 inclusief BTW en vervallen bij bestellingen groter dan € 50,-. Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Ons streven is om bestellingen op werkdagen geplaatst voor 15.00u nog dezelfde dag te verzenden.

U kunt uw bestelling afrekenen via de volgende betaalmethoden: iDeal en Paypal. Er worden geen betaalkosten berekend.

Uw bestelling wordt verwerkt en aan u geleverd door JC Imp B.V., de officiële en exclusieve distributeur van ZO Skin Health by Zein Obagi MD, Colorescience en NuFACE in de Benelux, Monaco en Liechtenstein. De orderbevestiging zoals u deze ontvangt zal tevens ter beschikking worden gesteld aan het erkende behandelcentrum via wiens site u de bestelling heeft geplaatst.

Conform de geldende richtlijnen binnen de EU heeft u 14 dagen herroepingsrecht na ontvangst van de bestelling. Indien u wenst af te zien van uw bestelling, gelieve een e-mail te sturen naar [email protected] met vermelding van het bestelnummer, het/de te retourneren product(en), uw naam, adres en bankrekeningnummer. Tevens dient u de te retourneren producten binnen 14 dagen te retourneren aan JC Imp B.V., Frisselsteinstraat 8, 5461AD Veghel, Nederland. Hiervoor ontvangt u van JC Imp B.V. een retourlabel, waarmee u het pakketje gratis kunt retourneren door het af te geven bij een PostNL Servicepunt bij u in de buurt. JC Imp B.V. stort u vervolgens het betaalde bedrag binnen 14 dagen ontvangst van uw herroeping terug, mits de producten ongeopend en in nieuw staat zijn ontvangen.

Indien u telefonisch contact wenst, kunt u contact opnemen met Huidkliniek Stijeart via +31(0)50 309 0805 of met JC Imp B.V. via +31 (0)413 82 02 06 (normaal lokaal tarief).